Wij danken u voor het aanschaffen van een Hozelock product en verwelkomen u op de Hozelock Garantie registratie site
Om uw garantie online te registreren vragen wij u de gegevens van het product dat u wilt registreren in de met een ster (*) gemarkeerde velden in te vullen.
Om garantie te kunnen claimen is het noodzakelijk een origineel bewijs van aankoop te overhandigen. Zorg ervoor dat u uw kassabon hiervoor bewaard. Het invullen van deze garantie registratie is geen voorwaarde voor een garantieclaim. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de garantievoorwaarden.
Alle door u verstrekte gegevens voor uw registratie worden vertrouwelijk behandeld en NIET gedeeld met derden.
In overeenstemming met de wetgeving hebben individuen wiens gegevens worden verzameld het recht op toegang tot deze gegevens om deze op grond van legitieme redenen te rectificeren, verwijderen of aan te vechten. Bekijk hiervoor ons Privacy beleid.
Hvis du ikke kan finde det, du leder efter, bedes du kontakte forbrugertjenester på +44 121 313 1122 eller e-mail: support@hozelock.zendesk. som kan hjælpe dig.